Nyhamn i Kamerun

Om våre opplevelser og hverdagslivet i Afrika.

Når man blir 66 først da tar livet til, når man blir 66, da gjør man som man vil!

Legg igjen en kommentar

Solrunn og Alva

I dag fyller vår kjære mamma, svigermor og farmor 66 år. Du er flott og vi er veldig glad i deg.

Vi håper at du får en strålende bursdag på Karmøy.

Her har du sang med besifring så nå er det bare å ta frem gitaren å rocke i vei.

Hilsen oss fem i Kamerun

 

Når man blir 66

G
Jeg veit det blir skandale, men jeg sier det like ut
G                                                                            F        C       G
Når jeg blir 66 har jeg tenkt å freake ut (a-ha a-ha a-ha)
G
Med håret som en pønker og lomma full av gryn
G                                                                                          F       C       G
Er bestefar i rute og så kan gammel’n dra på by’n (a-ha a-ha a-ha)

C                                          G                C                          G
Folk peker på meg og hvisker: «Hvordan skal dette gå?»
C                                             G                                         D
Jeg svarer jeg har ikke peiling, jeg begynte nettopp nå

G                        D            C             G
Når man blir 66 først da tar livet til
C                       G              A                         D
Når man blir 66, da gjør man som man vil
G                       D              C                G
Når man blir 66 først da blir livet kult
A                         D                                G
Når man blir 66 kan man trå til for fullt

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 589 andre følgere